Comói- tó – Olaszországi nyaralás

Comói- tó - Olaszországi nyaralás

márc 11, 2015 // utazol.hu

como-to-olaszorszagOlaszország egyik 3. legnagyobb tava a Comói-tó észak- Olaszországban fekszik, csodálatos környezetben, hangulatos városokkal körülvéve.

A Comói-tó igazán mély, legmélyebb pontja 400 méter, így Európa legmélyebb tavai között tartják számon. A tó érdekessége még, hogy Y alakú, melynek talán legkedveltebb, leglátogatottabb városai pont a 3 ág találkozásánál fekszenek – Bellagio, Menaggio, Varenna– és kompjáratok segítségével juthatunk el legegyszerűbben az egyikből a másikba.

Szállások a Comói-tónál

Como város a délnyugati csücsökben található meg.

olaszorszag-comoi-toComói-tóhoz leautózhatunk, de akár ott is bérelhetünk autót. Nagyon megéri autóval körbe járni a tavat, gyönyörködni a tájban, bele feledkezni az olaszos hangulatba, élvezni az olasz konyha remekeit, sétálni a kis városok meseszerű utcán, komppal, bérelt csónakkal, befizetett hajóúttal a tó felől közepéről is megcsodálni a tájat. A Comói-tó fantasztikus környezetben helyezkedik el, és a rengeteg látnivaló mellett aktív nyaralásra is tökéletes. A vízi sportok mellett biciklizhetünk, vagy gyalogtúrára indulhatunk a hegyes vidéken.

Autóbérlés Comói-tó

A Comói-tó körül számos látnivalót fedezhetünk fel, de ne zsúfoljuk a programokat, inkább ráérősen, pihentetően élvezzük ki az utat, a tópartot, az egyes városok hamisítatlan hangulatát.